اونی که دوسش دارم رو چجوری نگهدارم؟
زندگی هنوز زیباست.
جاي تبليغات شما
داستانهاي زندگي
تبليغات
جاي تبليغات شما
پنل کاربري
نام کاربری
رمز عبور
ترول خنده دار
مطالب جالب خواندنی
اخبار خواندنی روز
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 1303
  • آمار کاربران
  • کل کاربران : 3
  • افراد آنلاين : 1
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 15
  • گوگل امروز : 2
  • آي پي امروز : 5
  • بازديد ديروز : 0
  • گوگل ديروز : 0
  • آي پي ديروز : 0
  • بازديد هفتگي : 342
  • بازديد ماهانه : 2839
  • بازديد سالانه : 5230
  • بازديد کل : 198147
  • اطلاعات
  • امروز :
  • آي پي شما : 3.149.213.97
  • مرورگر شما :
آخرين کاربران
اتاق آرزو
عضويت
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجي
نظر شما در مورد سایت ما چیست؟
خبرنامه
خبرنامه
با عضويت در خبرنـــــــــامه مي توانيد آخرين مطالب سايت را در ايميل خود دريافت کنيد .



آخرين نظرات

  • ذذذ ميگه:
    :)
    در تاريخ 1396/7/27

  • sara ميگه:
    ﺳﻪ ﺗﺎ ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﺩﺍﺭم!
    ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ
    ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ
    ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ
    ﻓﻌﻼً ﻫﻤﯿﻨﺎ ﺑﻮﺩ
    ولی اگه قول بدین بچه های خوبی باشین ﺑﺎﺯﻡ ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ ﺑﺮﺍتون ﻣﯿﺎﺭﻡ!
    ================
    پسره PM ﺩﺍﺩﻩ :ﮐﺠﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ؟
    ﮔﻔﺘﻢ:ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ
    ﮔﻔﺖ:ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟
    ﮔﻔﺘﻢ: ﺑﻐﻞ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ
    ﮔﻔﺖ:ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟
    ﮔﻔﺘﻢ:ﺑﮕﻢ ﺑﺂﻭﺭﺕ ﻧﻤﯿﺸﻪ
    ﮔﻔﺖ: ﺗﻮﺭﻭﺧﺪﺍ ﺑﮕﻮ ؟؟
    ﮔﻔﺘﻢ:کنار ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ
    هیچى ﺩﯾﮕﻪ ی دل سیر فحش داد!!!
    ﻣﺮﺩﻡ ﺍﻋﺼﺎﺍﺏ ﻧﺪﺍﺭﻥ!!

    پاسخ: وبت ک فیلتر شده چیکار کنم
    در تاريخ 1396/4/10

  • sara ميگه:
    میگما دوس پسرای مجازی ما چه همه یهویی با هم بزرگ شدن !

    یا دانشگایین یا سربازی یا پشت کنوری !

    به تعدادی کودک پلاس جهت تجدید کامنت نیازمندیم.
    در تاريخ 1396/3/17

  • sara ميگه:
    گلایه های پسرا از دخترا:
    همه جوره باهاتون هماهنگ شدیم
    موهاتونو بلند کردید،موهامونو بلند کردیم
    ابروهاتونو برداشتید،ابروهامونو برداشتیم
    دماغتونو عمل کردید،دماغمونو عمل کردیم
    صورتتونو بند انداختین،صورتمونو بند انداختیم
    موهاتونو مش کردید، موهامونو مش کردیم
    ️ولی خداییش ساپورت خیلی تنگه!
    در تاريخ 1396/3/16

  • سارا ميگه:
    ندانم کارمندی یا پلیسی؟
    ندانم زیر دستی یا رییسی؟
    ولیکن دوست دارم ظهر داغی...بیایی و کمی این را بلیسی
    تبلیغ جدید بستنی میهن
    سلام
    میمون چرا تحویلم نمیگیری؟؟؟؟؟؟؟؟
    در تاريخ 1396/3/12

  • sara ميگه:
    دختری که بتونه ساک بزنه دختر نیس که !!!!! .

    .
    .




    . . . . . . . . . . . دزده، دزد !!!!! ?
    امروز ساک میزنه،
    فردا هم قتل میکنه!!
    توام که آبروی مارو بردی با این ذهن مریضت !!
    در تاريخ 1396/3/2

  • sara ميگه:

    ‏آیا میدانستید که آخرین شنبه قبل از ماه رمضان خود را پشت سر گذاشتید
    دیدم خیلی خوشحالین خواستم یه خبربدم.
    تو مترو داشتم چت میکردم حس کردم بغل دستیم داره چت منو میخونه. منم نوشتم:
    ((بچه ها اینجا یکی داره چتامو میخونه اما حواسش نیست زیپ شلوارش بازه))
    ب همین سوی چراغ
    حداقل 5 نفر به زیپاشون نگاه کردن
    یه دختره هم اول خودشوجمع و جور کرد
    بعد دید ک دارم نگاهش میکنم سرخ شد
    گفت :مال من ساپورته زیپ نداره که
    =======================
    سلام بی وفا .لینکم کردی؟ چرا سر نمیزنی؟ بیا منو از رو ببر .منتظرتما؟؟؟؟/
    در تاريخ 1396/2/31

  • sara ميگه:
    یکی خیسش می کنه!!!
    یکی سیخش می کنه!!!
    یکی چربش می کنه!!!
    یکی نرمش می کنه!!!
    یکی بلندش می کنه!!!
    یکی میخوابوندش!!!
    مالِ یکی کوتاهه!!!
    مالِ یکی بلنده!!!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    چه مکافاتی شده موی سر این جوونا
    ==========================
    تو اتوبوس یه‌ دونه از اين زن چادريا كه فقط دماغشون معلومه بهم گفت:
    خانوم موهات معلومه!!! این چه وضیعیه؟
    منم گفتم: موی من هم مثل زبون شما سر جاش بند نمیشه دیگه !!!
    ینی اتوبوس رفت رو هوا ها !! =)))
    =============================
    يه بار اومدم اسكناس پاره بدم راننده تاكسي اينقدر استرس داشتم نفهمه گفتم:

    دست شما درد نكنه...همين كنار نگه دارين من پاره ميشم!!!
    =============================
    ميگم يه جوري لايك نميزنيد و کامنت نمیدین و وبم نمی یان كه انگاري من بهتون سبد كالا ندادم!!!

    بزن اون لايك لامصبو


    در تاريخ 1396/1/15

  • sara ميگه:
    موهاش شبیه تو نیست ؟خخخخخخ
    در تاريخ 1396/1/8

  • sohastar ميگه:
    سلام ممنون بابت مطالب مفیدت
    در تاريخ 1396/1/8
صفحات جداگانه
نويسندگان
ديگرامکانات
هايپرتمپ دات آي آر
تبليغات متني
تبليغات متني
تبليغات متني
تبليغات متني
اونی که دوسش دارم رو چجوری نگهدارم؟
  • تعداد بازديد : 3275
  • اونی که دوسش دارم رو چجوری نگهدارم؟

    يکم بعد از اون, توت فرنگي رو خيلي دوست داشتم براي همين يه شب توتفرنگي هام
    رو با خودم بردم تو تخت خوابم که پيشخودم بخوابن, اما صبح که بيدار شدم ديدم
    همه ي توت فرنگيام له شدن. اون وقت فهميدم اوني که دوسش دارم
    رو نبايد ببرم تو تخت خوابم چون خراب ميشه!

    چند وقت بعدش يادمه ماهي هفت سينمون رو خيلي دوست داشتم و مي خواستم فقط مال خودم باشه
    براي همين از تو تنگ آب درش آوردم و تو کمدم قايمش کردم اما فرداش که رفتم سراغش
    ديدم ديگه تکون نمي خوره! اون مرده بود. اون وقت فهميدم اوني که دوسش دارم رو نبايد تو کمدم قايمش کنم
    چون مي ميره!

    مدتها بعد يه بار داييم يه شيريني عروسکي برام خريد و من خيلي دوسش داشتم براي همين بغلش کردم
    و فشارش دادم اما سرش کنده شد. اون وقت فهميدم اوني که دوسش دارم
    رو نبايد بغلش کنم فشارش بدم چون سرش کنده ميشه!

    وقتي مدرسه مي رفتم يه آبرنگ داشتم که خيلي دوسش داشتم
    و به همه ي هم کلاسيام نشونش مي دادم اما يهروز ديدم که تو کيفم نيست و هيچوقت معلوم
    نشد که کي اونو برداشته. اون وقت فهميدم اونيکه دوسش دارم رو نبايد
    به هيچ کس نشون بدم چون ممکنه ازم بدزدنش!

    وقتي يه نفر رو دوست داشتم هميشه بهش مي گفتم که دوسش دارم و بخاطرش هر کاري مي کردم
    اما وقتي ديدم داره ازم دور ميشه فهميدم ديگه نبايد بهش بگم دوسش دارم وگرنه از دست ميدمش!
    براي همين ديگه نگفتم دوسش دارم ديگه آزاد گذاشتمش تو دستم نگرفتمش که بيفته بشکنه
    تو کمدم قايمش نکردم که بميره تو بغلم فشارش ندادم که سرش کنده بشه
    به کسي نشونش ندادم که ازم بدزدنش نگران از دست دادنش نشدم که از دستم بره

    اما يه روز که برگشتم بهش نگاه کردم ديدم سرش باکساي ديگه اي گرم شده و منو فراموش کرده
    هيچوقت نفهميدم اوني که دوسش دارم رو چجوري نگه دارم!!!
    هرکي ميدونه بگه...


    داستانهای زندگی

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.
  • اين نظر توسط سبحان در تاريخ 1394/12/27/hameteshtfa و 15:42 دقيقه ارسال شده است

    من تاحالا دوست دخترای زیادی داشتم
    با یکیشون 1 سال دوست بودم
    با یکیشون 1 هفته
    یکیشون 5 سال از خودم بزرگتر
    یکیشون 5 سال از خودم کوچچیکتر
    بعضیاشونو واقعا دوست داشتم بعضیاشونو نه
    بعضیاشون منو دوست داشتن
    بعضیاشون منو دوست نداشتن
    خلاصه باعث شد بفهمم که در دوست داشتن نباید حوسی وجود داشته باشه
    اونیو ک دوسش داری نباید زیاد بهش گیر بدی
    نباید همیشه بهش بچسبی
    بزار راحت باشه بزار بفهمه ک اگه نباشه برات مهم نیست
    باهاش مهربون باش
    حرفاشو مو ب مو گوش بده بزار حرفاشو تا اخر بزنه
    کاری نکن حسادت کنه
    اونو ب دیگران پز نده
    در دوست داشتن التماس نکن چون اگه کسی دوست داشته باشه واقعا نیازی نیست التماسش کنی
    موفق باشید مطلب هم عالی بود

    اين نظر توسط ♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥ در تاريخ 1393/8/16/hameteshtfa و 19:18 دقيقه ارسال شده است

    عجب اسکولی بودی

    اين نظر توسط شقایق در تاريخ 1393/8/16/5 و 19:16 دقيقه ارسال شده است

    بهش محبت کن نازشو بکش کاری کن که بفهمه دوست داره

    اين نظر توسط دل ارام در تاريخ 1393/8/16/5 و 19:13 دقيقه ارسال شده است

    عالیه

    اين نظر توسط shahram&maryam در تاريخ 1393/6/24/1 و 8:03 دقيقه ارسال شده است

    سلام وبه خوبی داری...موفق باشی

    اين نظر توسط SeCret در تاريخ 1393/6/22/6 و 4:27 دقيقه ارسال شده است

    خیلی قشنگ بود...
    بیخیل متن

    اين نظر توسط آرام در تاريخ 1393/6/20/4 و 22:11 دقيقه ارسال شده است

    هفته بهترین دوست مبارک...

    اين نظر توسط فاتح در تاريخ 1393/6/20/4 و 22:09 دقيقه ارسال شده است

    سلام از وبت دیدن کردم ادامه بدید


    اين نظر توسط نرجس در تاريخ 1393/6/20/hameteshtfa و 5:44 دقيقه ارسال شده است



    عجب تجربیاتی


    پاسخ:ممنون ک سر زدی متاسفم ادرسه وبتو نزاشتی نمیتونم بهت سر بزنم


    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

    آخرين مطالب
  • آخرين مطالبي که به تازگي در سايت منتشر شده اند...
  • داستانهای زندگی زناشویی
    بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم 96
    ۱۴ رفتاری که نشان می‌دهد مردی به شما علاقه ندارد
    جزئیات حقوق و دستمزد سال ۹۶
    آياتي از قرآن کريم درباره وجود موجودات فضايي و فرازمینی ها
    رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی علیه‌السلام
    دازینگ چیست و چه کاربردی دارد؟
    استفاده از فناوری فیبر نوری FTTH در صنعت ساختمان
    زلزله شدید امرو صبح تبریز ۲۴ آبان ۹۵ | زمین لرزه
    جواب معما پول قرض گرفتن
    شرايط 17 گانه بخشودگي اضافه خدمت سربازان
    جزئیات حذف وثیقه دانشجویان برای پیاده روی اربعین اعلام شد
    آلبوم جدید سیاوش قمیشی به زودی
    مقاله 11 قانون طلايي مديريت زمان
    مهارت های ده گانه زندگی برای زندگی بهتر
    بیانات امام خامنه ای در دیدار جمعى از مداحان اهل‌بیت
    ربات تلگرام چيست؟ آموزش ساخت ربات تلگرام بدون دانش برنامه‌نویسی
    افعی دماوندی (لطیفی) کمیاب ترین افعی ایران و جهان
    تاریخچه مسجدالاقصى (بیت المقدس) و تفاوت آن با مسجد قبه الصخره
    لیست همه کانال ها و گروه های تلگرام